Saturday 9 October 2010

Ya Allah Ya Tuhan Ku...


Ya Allah...
Jangan Engkau alihkan hati sahabat-sahabat seperjuanganku,
dari perjalanan perjuangan ini..
Hanya pada Mu aku memohon...

Ya Allah..
Sesungguhnya Engkau maha mengetahui lagi maha kuasa..
Hanya padu Mu aku berserah,
hanya pada Mu aku memohon...

Ya Allah...
Perjalanan perjuangan Mu masih jauh untuk kami lalui..
Ikatlah hati-hati ini untuk terus istiqamah di jalan Mu..
Jauhkan penyakit hati dan duri-duri nafsu,
dari hati kami ini..

Ya Allah...
Jika sedikit itu baik untuk kami,
maka sikitkan lah bilangan kami...
Jika banyak itu pula baik untuk kami,
maka perbanyakkanlah bilangan kami...

Ya Allah...
Hanya pada Mu aku mengadu,
hanya pada Mu aku berserah..
Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...