Sunday 15 August 2010

Saya...

Kadang-kadang saya menunggu...
Kadang-kadang saya pulak ditunggu...
Kenapa saya menunggu?
Kanapa saya pulak ditunggu?

Kadang-kadang saya berjumpa...
Kadang-kadang saya pulak dijumpai...
Kenapa saya berjumpa?
Kenapa saya pulak dijumpai?

Selalu saya yang meminta...
Jarang-jarang saya yang diminta...
Kenapa saya selalu meminta?
Kenapa saya jarang-jarang diminta?

Tak tahu lah saya..
 
Yang pasti...
Saya nak menunggu lagi...
Dan...
Saya harap saya masih ditunggu di sana...

Yang pasti...
Saya nak berjumpa lagi ...
Dan...
Saya harap saya akan dijumpai lagi...

Yang pasti...
Saya dah tak nak meminta lagi hari ini..
Tapi...
Saya harap saya diminta lagi hari esok...

2 comments:

Anonymous said...

ape tu?

fahmi89 said...

ape tu y mne?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...