Thursday 8 April 2010

Oh statistik.....


Salam.. Pekabo teman-teman? harap-harap semua sihat je.. Aku pun kat sini ok je.. Cuma sedang mabuk dengan last assignment aku, statistik sal regression. Huhu penat tol belajar bab ni dengan menggunakan Mic. Excel. Aku rela buat ANOVA dari buat yang ni. Rumit Tol..huhu

Semenjak bebas sket dari assignment, aku mula aktif balik dalam persatuan. Lebih kurang sebulan persatuan aku tak bergerak. Sibuk dengan assignment, SBE, cuti dan BIG. Namun insya Allah, lepas ni akan gerak balik. Cuma yang paling utama adalah menyelesaikan masalah.

Yup, masalah yang paling asas iaitu masalah tarbiah. Tarbiah, satu perkataan yang senang disebut namun amat susah untuk dihayati dan dilaksanakan. Tetapi, tiada alasan untuk meninggalkannya. Insya Allah aku akan cuba untuk merancang dan melaksanakannya. Cukup susah.

Oklah, aku nak tido dulu. Esok ada program lagi.. Salam.. Tata

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...