Thursday 3 June 2010

Zoom In: Bengkel Pengukuhan Program Semester 2, 2010

Salam.. Pada 1 Jun 2010, Persatuan Intelektual Mualim telah menjalankan satu bengkel iaitu Bengkel Pengukuhan Program di Dewan Peperiksaan IPGKB. Bengkel ini bertujuan untuk semua komponen di dalam organisasi menyiapkan kertas kerja dan pelan tindakan yang diperlukan untuk menjalankan program. Apa lagi, layan...

Semua peserta mengambil tempat.



Yang berbaju oren tu aku la..


Semua jawatankuasa bertungkus lumus untuk menyiapkan tugasan.


Masing-masing menjalankan tugas mengikut peranan masing-masing.


Penerangan secara lebih terperinci melalui perbincangan terus dengan komponen


Sempat lagi senyum..hihi



Dewan disusun semula selepas digunakan.

Terima kasih kepada semua yang hadir dan menjayakan bengkel ini. Segala penat lelah saudara saudari diharap akan mendapat balasan syurga di akhirat kelas. Sekian..

3 comments:

yusra said...

Assalamualaikum, sdr fahmi:
Sdr nampaknya terlibat secara langsung dalam organisasi, boleh saya tahu persepsi anda dalam ikhtilat dalam melaksanakan g.kerja?

fahmi89 said...

waalaikumsalam, sdri yusra.
ikhtilat dalam melaksanakan gerak kerja? pd sy ia amat penting dan perlu dijaga sebaiknya. krn ikhtilat itu pd pemahaman sy adalah btas2 y perlu dijaga bkn shj dlm organisasi mlah dlm k'hdupan sndri. bkn shj dlm bab pergaulan malah cra kte berhujah, berpendapat, berbincang dan sebagainya.

bagaimana nak jaga ikhtilat?
kuncinya adalah pemahaman dan ilmu. sy akui, sy agak kurang lg ilmu dlm bab ini. sy prnh b'bncg dgn beberapa org ustaz b'kenaan hal ini. beliau mengatakan terlalu banyak khilaf dlm m'bincangkan berkenaan ikhtilat. setiap pendapat mempunyai hujah yang tersendiri. itulah yang kadang kala mengelirukan sy dan sahabat2 lain. tambahan kami masih baru dan masih menggali ilmu-ilmu untuk manfaat perjuangan ini.

jika sdri yusra mempunyai pengalaman, ilmu atau kemahiran dalam apa aspek sekalipun, sy merendah diri mohon tunjuk ajar dr sdri. wassalam.

Childproofing Huntington Beach said...

Very nice postt

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...