Wednesday 2 December 2009

Dapat Kereta Baru!!!



Salam.. Pekabo kawan-kawan? Aku kat sini sihat je.. harap-harap kawan-kawan pun sihat jugak.. Amin.. Wakpe cuti-cuti ni? Yang pasti ramai la yang bina badan.. Nak-nak yang tinggal sebelah pantai timur ni, sebab hujan je.. hehehe

Semalam aku dapat kereta baru.. Tapi secondhand je.. Hehehe.. Kereta kancil je.. Mak aku la yang beria-ria nak beli walaupun ayah aku xnak beli.. Ayah aku memang camtu.. Semua kat kepala, kat mata dia je betul. Orang lain kene terima je pe ye cakap.. Tu yang aku kureng sket gan ayah.. huhuhu..

Bagi aku, sebenarnya aku belum bersedia nak pakai kereta walaupun nak sangat.. Sebab aku nak kumpul duit dulu time belajar ni.. Kalau pakai kereta, kos hidup aku akan makin tinggi la.. Nampak gayanya aku dah kene start cari duit sket-sket.. Tapi tak tahu la nak cari camne.. Time cuti ni leh la keje sket-sket.. Insya allah start 7 hb ni aku akan start keje kat kedai Pok Lim, pak saudara aku..Pe pun, aku terima je, dah orang bagi.. Terima kasih mak.. Hihihi

Em cuti-cuti ni, aku agak kurang contact si dia tu.. Di samping sebab aku sibuk dengan kerja-kerja membuat pelan dan sistem untuk kelab aku tu, aku jugak xde duit time-time cuti ni.. Duit aku ada dengan kawan-kawan.. Sem depan aku xnak bagi pinjam dah kat kawan-kawan.. Susah sangat.. Huhuhu..

em oklah, hujan masih turun dengan lebat ni.. aku ingat nak keluar tengok monsun cup daa.. Salam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...