Saturday 10 October 2009

Jamuan Hari Raya Math 09

Salam... Pekabo kawan-kawan? Harap-harap sihat selalu.. Sekarang ni aku jarang dapat update blog aku.. Tahu-tahu jela tenet kat maktab aku cam tak makan nasik! Geram tol la aku... Ni gambar-gambar time jamuan hari raya dak-dak math kat maktab aku.. layan..............


Ya Allah... Bila la aku akan ada kekuatan untuk dakwah apek sorang ni.. Dia ni ex-tutor aku time foundation dulu.. Nice apek.. Hehehehe

Ni dak-dak laki math batch aku.. walaupun kelas tak sape tapi memang rapat ler...

Tengok, baju raye aku je len pada orang lain.. Maklum la miskin.. hakhakhakhak (^_^)




"Maafkan daku...", mohon romate aku.. Hahahahaha



Antara gambar terbaik pernah aku snap... hehehehe



Biler la acara bagi duit raya ni.. Lambat tolla.. Huhuhuhu




Last moment with my 'kakaks'.. hehehe.. Dorang ni akan abis study tahun ni.. Bulan 12 ni dah posting.. Huhuhu




Ni dak-dak pempuan math 2..




Sape Kak Ima? Yang suke makan la.. Hahahaha


p/s : Selamat Hari Raya Aidil Fitri Kepada Semua Math Crews!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...