Tuesday 16 June 2009

Cuti yang Bzzzzz

Salam...
Nampaknya cuti aku dah nak abis dah..Huhuhuh... Dah nak masuk sem baru minggu depan.. Tah camne la result ak sem lps...Huhuhu
Dalam cuti ni, aku banyak relek je... n jalan2.. Hehehe... Sambil relek2 kat rumah, aku sambung kerja RM.. Banyak perkara lagi yang perlu dilihat dan diberi perhatian.. Tah camne, sebenarnya aku ni sorang yang suka bersaing n aku akan cuba untuk b'ada di puncak.. Cam sekarang la, nk bersaing dengan Kesas. Aku tabik dorang boleh bergerak dengan mantap sekarang.. Aku juga berazam untuk bawa RM lebih dari itu kerana skop RM lebih luas dan boleh menarik lebih ramai ahli..
Aku dah plan draf pembangunan untuk RM.. Dan aku mengharapkan ia dapat membawa RM ke arah yang lebih proaktif dan dinamik. Insya allah...hihi
Em dok kt rumah ni, aku dok kaco adik2 aku la..hehehe.. Bese la keje abang sulong.. Hikhikhik.. Aku memang rapat dengan adik2.. Tapi sedar x sedar, aku sebenarnya masih tidak kenal adik2 aku.. Apa yang dorang suka, xsuka, apa yang dorng minat... Macam2 lagi la... So aku kene la lagi mengenali adik2 aku... Kalau x, sia2 je nme abang sulong..hihihi..
Oklah, take care..
Tata

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...