Thursday 20 August 2009

Yes! Da Abis SBE!!

Salam... Minggu ni aku SBE kat Sek. Keb. Kompleks Gong Badak selama lima hari bermula hari ahad hingga khamis. Kat situ aku SBE dengan Shima, ehem-ehem2 umar tu.. Dan dua orang kawan baru, Farahana dan Diana dari IPTAA. Dua-dua dak math.. Adoi.. Aku jugak sorang laki.. huhuhu.. Farahana ni anak kawan mak aku, Ust Faizah.. Dia sempat la ngajo aku mase kat smkbt sebulan.. Lepas tu aku pindah ke smkatj..Diana tu lak orang Perak, kawan Farahana..
SBE kat sini ok la jugak.. Sekolah ni gred A. Terletak di kawasan perumahan dan perindustrian.. Tapi fizikal sekolah ni xdelah molek sangat. Kebersihan pun kurang. Mungkin sebab murid-murid yang ramai. Aku rasa baik Sek. Keb. Sukit Tumbuh dulu.. Pe pn, ia adalah pengalaman baru bagi aku.
SBE kali ni aku kene relief kelas. Tiap-tiap ari lak tu. Tapi ok lah, at least aku boleh belajar camne nak handle kelas. Dari pengalaman seminggu ni, aku leh rumuskan, kalau masuk kelas baru, first kene buat cam garang dulu. Baru dorang respek. Lepas dah lama sket, boleh la nak gurau-gurau sket.. Bagi aku, ku lebih suka budak-budak kelas hujung, best ajar dorang walaupun suah la sket nak kawal. Tapi bila jumpa kat mana-mana riuh la dorang dok panggil nama aku.. hahaha
Paling terharu, masa nak balik hari last, ad sorang budak laki kelas aku aku relief. Mula-mula ye lalu depan aku, pastu ye pun ptah balik, tanya aku ari ni ari last. Ye pun hulurkan salam. hihi.. Kenangan yang paling manis kat sekolah tu..
oklah, salam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...