Monday 10 August 2009

Huhu Penatnya...

Salam... Pekabo sume? Senyap je. Tah ad xorang jumpe blog ni.. Hahaha.. Minggu ni aku agak sibuk dengan banyak hal yang tak sudah-sudah.. Huhuhu.. Assignment la, RM la.. Tambah lak aku seminggu dua ni rase lemah badan je.. Fizikal dan mental. Sakit kepala ni tak nak henti-henti lagi. Tapi syukur jugak, sakit pun slow2 je.. Alhamdulillah.. Ad kwn ckp, ni cam migren. Tapi aku pun xpasti. Mental aku lak rase lembab je.. Malas nak fikir jauh-jauh, banyak-banyak. Maybe otak aku nak bagi isyarat mintak rehat kot.. Hehehe..Tah pela nak jadi kat aku.
Em minggu ni aku jadi saksi untuk satu ikatan baitul muslim untuk kawan aku. Dua-dua aku kenal sangat dah. Memang secocok la.. Dorang buat perbincangan dan perjanjian untuk masa depan dorang. Tujuan utama, untuk elakkan zina hati.. Yela, masing-masing muda lagi. Ni pulak baru lagi berhubungan. So kene jaga la..
Terkenang pulak aku kat si dia.. Tah camne la aku gan si dia. Pagi tadi dah gaduh dah.. Hahaha.. Tapi aku sabo jela.. Aku tak suka sangat, ye bagi pilihan yang dia atau aku bagi maklumat ye kat sahabat aku kt sana.. Tak perlu la buat camtu.. Dan jugak still tak percayakan aku.. Tapi.. Aku tak salahkan ye.. Memang orang susah nak percayakan aku.. Bukan dia sorang.. Salah aku jugak, tanya dia time ye pun tengah serabut ni.. Huhuhu.. Mi mintak maaf sangat..
Oklah, aku nak sambung kerja ni. Take care.. Salam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...