Monday 11 May 2009

Ujian Tol la........

Salam... Pekabo sume? Harap2 sihat je... Aku baru je balik dari rumah semalam.. Huhu penat tol. Tambah lak dengan ujian yang aku lalui semalam. Memang kow2 woo...

Masa aku nak keluar rumah tu, dah nampak dah cam nak hujan tapi sebabkan aku terpaksa jugak balik, aku redah jela. Dalam perjalanan tu, aku plan la nak isi minyak kat Penarik. Sampai kat c2, pam minyak lak rosak. Minyak lak dah E.. Adoi... Pk2, aku call Amru. Syukur ye leh tolong. Masa 2 jugak, hujan turun skali gan petir. Masa aku parking moto, aku leh tengok ad kilat lalu atas aku. Syukur sangat2, kilat tu xsambar aku.. Huhuhu..

Dalam 1jam aku tunggu, Amru sampai. lepas isi minyak, aku bertyolak balik. Amru lak, aku nak bagi duit, xnak ambik lak. Ni yang xske mintak tolong orang ni.. Pe pn, TQ Am... Baru bertolak dalam 5km, hujan lak. Aku berhenti la beli baju hujan. Tapi baju hujan lak adoi..... Ye jadi cam payung terjun lak. So aku kene kawal moto betol2 la.. Penat tol...

Sampai kat Padang Tembok, tayar lak bocor.. Huhuhu.. Aku bawak jela sampai ipkb. Malam dah mase tu. Kedai pn dah tutup dah. huhu..

Aku bertolak dari kol 3 lebih, sampai sini kol 7.30 malam.. Penat tol rase.. Huhuhu.. Tu la perjalanan yang paling menduga pernah aku lalui.. hihihi..

Em exam start 20/5 sampai 26/5.. Sempat lagi la nak stdy ni.. Tadi aku n gg pergi jumpa pengarah. Huhu KMK kene tangguh tarikh lak sebab mase tu dekat dengan Karnival Pendidikan Khas. Jadi aku plan wak hari minggu jela.. Hmmm....

Oklah, ad keje len lak... salam.. tata

2 comments:

Nurul Izyani Yaacob said...

If u got time, do visit my blog also k..
Hehe
:-)

fahmi89 said...

yes, i will...
hihi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...