Sunday 10 May 2009

Ribut Exam Dah DAtang!!!!!!

Salam.... Pekabo semua? Ari ni atuk nak b'cerita sket...hihihi... Xdela... Xleh nak bercerita panjang dah... Exam da tgl 1mgu je lagi ni..Waaaaa!!!! Takut tol la.... Huhuhuhu
Em insya allah minggu ni aku kne stdy hardest la untuk dapat result y molek.. hihihi.. Sebab start sem ni, setiap merit akan dikira.. Baru ni aku dah tengok markah asgment MEC y personal. Ok la n aku pun xsangka dapat markah tu.. Thanks Mr. Gan..Azam aku nak dapat ijazah bertaraf A+.. Nak jadi cgu yang luar biasa.. Nanti senang aku nak sambung study dan dapat biasiswa..huhu.. Insya Allah..
Sekarang ni aku ada kt rumah.. Best tol dok rumah.. Sebab aku rapat gan family aku dan adik2 aku.. Pastu aku jumpe umar.. Ye cti 2.5 bulan sekarang ni.. Tapi ari Ahad aku kene balik dah. Sebab hari Isnin ada kelas KN. Tajuk last xstudy lagi.. Pastu aku kene g jumpa pengarah untuk KMK 2.. Harap2 program tu lulus.. Huhuhu..
Oh ye, sal survey tu, aku tak leh lagi uploud dalam blog sebab ramai lagi xhantar borang survey tu.. Maybe dalam minggu ni jugak tapi tengok keadaan la camne..
Em semalam aku ada contact si dia.. Si dia perjelaskan pe sebenarnya yang t'jadi minggu lepas, masa aku wak survey tu kat ye.. Hmmm... Rupanya ada pblm.. Tapi sayang, aku tak dapat nak tolong ye.. Even nak dengar pblm ye pn xboleh... Cz we had promise before, xde contact lg untuk hal-hal xpenting... Tapi tu la, as her friend n i love her so much, aku tak sampy ati nak tgl ye sorg2 dengan pblm ye.. huhu.. Kawan biasa pun aku tolong, xkan kwn baik aku yang aku sayang sgt2, aku xleh tolong.. huhu.. Xpela... Mungkin bukan sekarang or mungkin jugak untuk selamanya.. Cme aku hanya boleh membantu dengan mendoakan ye.. Hanya Allah tempat aku memohon n Dia la y Maha berkuasa.. Aku hanya mampu berserah kpd Nya.. hmmm...
Em masa balik rumah, Pak Su We pun blik jugak tapi kejap je.. Tok sekarang dah makin ok dah.. Cme kadang2 angin ye xmolek.. Tapi mmg cam xde harapan dah untuk Tok smbuh sepenuhnya.. Sampay sekarang, aku still sedih dengan keadaan Tok.. Tok la tempat aku mengadu time kecik2 dulu.. Tok jaga aku sampy ikut aku masa tinggal kt Kemasik, Kerteh.. Aku rapat sangat dengan Tok..Tapi sekarang, Tok dah tak mampu dah.. Ye dah tak cam dulu.. Tok tua dah, sakit.. Aku pulak jauh dari rumah. Klu ada pe2, aku tak leh tolong.. huhuhu... Aku paling sedih bila tengok mata Tok. Mata ye cam orang nak menangis, cam berair g2.. Kadang-kadang ye menung jauh.. Aku sedih sangat2.. Aku takut aku tak dapat trima suatu hari nanti, Tok pergi dulu.. Tak dapat aku bayangkan saat tu.. Aku harap, masa tu aku ada seseorang yang dapat setia di sisi aku hadapi saat tu..hmm..
Ye susah masa muda dulu lepas Tokki aku mati. Jaga mak aku n ank2 len sorang2. Kerja dari pagi sampy malam. Dah la kerja berat2.. Tambah lak adik-beradik ye khianat ye. Tapi ye xlawan, ye redha je.. Sebab tu ye stress, sampy sekarang. Dan aku xkan maaf'kn setiap orang yang khianat Tok. Adik-beradik ye, yang seangkatan dengan ye, yang hina ye... Klu boleh, di akhirat kelak, aku nak setiap sorang dari mereka tangung segala dosa yang dibuat oleh Tok n keluarga Tok. Biar dorang sesal tak sudah buat jahat kat keluarga anak yatim.
Em kla, take care Fahmi n Good Luck!
Rajin2 la study tu...
hihi..
salam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...