Wednesday 8 April 2009

huhu...

Salam....
em minggu ni aku rasa down sangat! tah nape yang tah kene..huu...start dari hari Ahad sampai post ni ditulis aku tak rase selesa langsung dengan perjalanan hidup aku.. ada je problem, ujian yang datang..tapi aku redha je dengan takdir ilahi..aku yakin, ni mesti proses untuk aku dapat sesuatu dari Allah..sebab Allah akan uji hambanya untuk bagi something..dengan ujian yang boleh ditanggung oleh hambanya..kn?

Pe pn, aku rase ni sebab problem dengan diri aku jugak..problem lama yang aku still xjmpe ubatnya..aku still menunggu seorang teman di sisi, di sini..aku still mencari tapi tah la, cam xnk jumpe je..teman yang ada pun hanya teman dikala suka..di kala aku perlukan sorang teman di sisi, xde siapa pn sudi teman'kn aku..tapi aku xnk give up...sebab aku yakin one day, akan ada yang sudi bersuka n duka dengan aku..cam dia 2..kadang-kadang aku rase nak je contact ye..sampai tahap aku dah tekan dah no hp ye, jz nk tekan call je tapi...aku tak mampu...aku tak mampu nk tanggung dosa yang akan aku share gan ye..aku tak nak lagi sebab aku, ye turut berdosa..dosa dulu pun tah camne..huhu..cam orang tua cakap la, ikut akal, kekal selamat,ikut hati, mati la..adoi...

Tak pe la..insya allah one day, I will find my happy, my truly heart..biar cam simpulan bahasa tu, berjagung dahulu sementara padi masak..tah betul ke tak aku tulis tu..haha..

Ya Allah,
di kala ujian Mu mendampingi ku,
ku mohon di Kau kuatkan iman ku, tingkatkan taqwa ku,
selamatkan aku dari noda dosa yang akan mengheretku ke neraka Mu..

ku mohon Ya Allah,
ampunkan dosa-dosa ku, kedua ibubapa ku, keluarga ku, sahabat ku dan teman ku,
selamatkan kami dari neraka Mu,
selamatkan si dia juga Ya Allah, si dia yang aku berdosa..
ku mohon Kau ampunkan dosanya dan keluarganya,
dan bahagiakanlah dia dengan rahmat dan inayah MU YA ALLAH...
Amin..

tata...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...