Sunday 19 April 2009

adoi selsema daa....

Salam....em ari ni aku selsema la plak.huhu...harap2 dapat ok cepat2...nanti nak masuk kelas mr gan lak..
em this weekend aku bilik rumah.tengok rumah kejap.lama dah tak balik.aku bawak balik buah mempelam 2kg..test dulu..hehehe...em kt rumah sama cam bese la..adik-adik aku sume 2 dok tengok tv je..adoi..tah camne aku nak bagi dorg berkembang sket pemikiran.asyik dok tengok cite indon tu je..
em sebut pasal tv ni, aku sekarang ni jarang la tengok tv.bese la dok asrama, bz lg..tp rase jugak nak tengok. aku plan nak beli yang sambung kat lap top 2..ada la dalam rm1oo lebih..tapi time ni juga aku plan nak beli handphone y rm90 n extenal hardisk..em...tengok la camne..huhu
exam da makin dekat ni..aku tengok izat n pg dah stat study dah..huhu tensen aku tegok dorang study. rase jugak nak study tp tah, time aku nak study, ada je benda yang menghalang.meting la, kerja isl la..adoi...tp insya allah dalam minggu ni aku nak start jugak study..chaiyok!!huahuahua
em hari khamis baru ni aku ada sembang dengan kak shae al politik ni la.ye bagitahu la ye ni umno. walaupun tak ambik tahu, ye ikut je family.aku cakap la kte ni profesional, kene la banyak berfikir sket.ye cakap tah la. tak tahu nak pikir camne.pastu kak nani n kak shida dengar n tahu aku ni orang _ _ _ . dorang tanya lak parent aku keje apa, aku ni bakal kerja pe, kene la ikut kerajaan. aku akhirnya boleh nampak l camne orang yang jadi 'tipah tertipu' selalu ditipu dan berfikir kelas ketiga. bende camtu pun tak tahu nak fikir. orang cam kak shae, nani n kak shida ni, still lagi kene tipu sal isu perkauman, pembangunan dan isu-isu yang tak berpijak dibumi nyata. dorang tak berfikir diluar kotak langsung. tapi timbul lak rasa kesian kat dorang ni. aku harap aku dapat tolong dorang daripada jadi mangsa penipuan orang yang dah menipu sejak negara merdeka lagi.aku pun rasa nak marah lak kat spesis pemimpin camni. tipu bangsa aku hidup2..takpe2, aku yakin balasan Allah akan sampai jugak kat dorang.kalau tak hari ni, esok.
em okla, tata

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...