Thursday 16 April 2009

hoho...

salam....aku rase cam baru keluar dari hutan kesusahan je..hehehe..syukur sangat, minggu ni aku rasa cam dah ok la sket...walaupun ada lah sket luka yang aku still nak masa untuk diubati..biasa la, baru keluar hutan...huhu

em exam dah tak sampai sebulan lagi. aku pun tak start lagi study..adoi...camne la aku nak kuat semangat untuk start study ea..huhuhu...em insya allah aku cuba start ari ni jugak. nt aku akan buat jadual la...hehehe..chaiyok!

em di samping itu, sekarang ni aku still sibuk gan kerja Rakan Masjid. banyak bende aku kene urus.kadang-kadang rasa nak stop je..tapi ingat tugas aku still tak selesai, aku kene jgk...cume aku agak terkilan, kadang-kadang disebabkan sedikit kegagalan, sedikit perspektif yang membuatkan aku dipandang serong.entah mengapa, kadang-kadang jugak aku menjadi mangsa keadaan. tapi nak buat camne..huhu...

em, baru aku sedar, aku ni sebenarnya jenis yang ada dua personliti. cam aku suka berkawan tapi suka buat kerja sendiri, riang tapi sensitif...cam 2 la..jadi kadang-kadang orang susah nak ramai camne aku..hehe...

em kla, tata

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...