Wednesday 17 February 2010

Fuh, Lega!


Salam.. Apa khabar sahabat-sahabat? Harap-harap semua sihat. Aku pun sihat je kat sini. Alhamdulillah, akhirnya aku dapat rehat setelah penat dalam dua minggu berturut-turut. Lega rasanya. Tambah pulak sekarang ni cuti raya cina. Boleh la rehat-rehat sekejap dengan family.

Dalam dua minggu lepas, aku agak sibuk dengan pelbagai program dan aktiviti persatuan dan jemaah. Bermula dengan persiapan untuk program IEC, lepas tu datang pulak kerja bertimbun-timbun. Kerja apa? Assignment la.. hihi. Menyebabkan aku takde masa untuk update blog aku ni. Tambah lak, wireless kat asrama aku tu, dah tak boleh nak buka blogspot. Apa punya bangang la kerajaan. Nampak sangat nak bakal-bakal cikgu ni jadi cam katak bawah tempurung dan bagai lembu dicucuk hidung. Bodoh!

Sehingga post ni ditulis, aku masih lagi dalam proses mencari maklumat untuk tugasan aku. hehe.. Time cuti ni pulak, aku terlibat dalam satu program anjuran Hismat Kawasan Kuala Nerus iaitu program motivasi Remaja Perlu Bangkit (REMPIT). Aku dilantik untuk menjadi AJK bahagian persiapan dan teknikal. Padahal sebelum ni tak pernah lak aku jadi bahagian teknikal sebab tak pandai.. hehe. Tapi oklah, boleh belajar.

Esok aku akan berangkat ke negeri serambi mekah pulak, untuk menghadiri satu program untuk mengikat aku dalam gerakan islam. Harap-harap semuanya berjalan lancar dan aku masih ada masa untuk assignment aku. Amin...

Oklah, dah nak masuk Isyak ni. Take care n salam...

1 comment:

Fir Firdausi (Bro Fir) said...

salam ya sahabat..

allah, sibuk la ni..mantap2..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...