Tuesday 14 December 2010

Fully Disember..

Salam... Pekabo teman-teman? Harapnya sihat sahaja.. Teman-teman ipg pasti masih dalam cuti yang dah merangkak ke penghujung manakala sahabat-sahabat di universiti ada yang sudah mulakan kelas. Namun, walau di mana pun, harapnya masa tidak disia-siakan. Mie Alhamdulillah, dapat rehat sekejap dua hari ni.. Cuti kali nih betul-betul penuh dengan program jemaah dan juga keluarga.

Semenjak lepas hari raya Aidil Adha baru ni, Mie mengambil peluang untuk menambah sedikit duit poket yang sudah kontang selepas elaun tak masuk-masuk lagi. Tah pe nak jadi gan ipg Mie tuh..Dah banyak yang Mie dengar cerita-cerita yang tak enak namun tak nak ambik pusing.. Kalau betul apa yang jadi, jawablah sape-sape yang terlibat tu dengan Allah nanti. Namun jika ia hanya fitnah semata-mata, menjawab juga lah yang mereka cerita tuh..

Lepas kerja dalam 11 hari, rehat sekejap kat rumah dua hari sebelum Mie berangkat ke Melaka untuk program di sana selama seminggu. Jadi seminggu jugak lah tak dapat nak update blog ni dan jugak buka fb..huhu.. dan hari ni Mie dapat sedikit masa untuk coretkan sedikit preview holiday Mie..

Esok pula Mie akan ke Kemboja bersama keluarga selama seminggu lagi.. Lepas balik dari Kemboja Mie akan turn ke Kelantan jap untuk sattle tempat program pada 28/ 12 nih.. Agak-agak dalam dua hari jugak la kat Kelantan.. Tinggal kat rumah dalam seminggu, Mie akan ke Kelantan balik sampai mula kelas pada 2/1/2011..

Huhu.. Penat jugak sebab full sangat. Pe pun, banyak pengalaman yang telah dan akan Mie perolehi. Teringat lak kat simpulan bahasa, 'Jauh perjalanan, luas pemandangan'.. Oklah, Mie nak kemas baju untuk ke Kemboja esok pula.. Doakan Mie selamat pergi dan balik insya Allah.. Salam sayang buat teman di luar sana.. (^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...