Sunday 15 March 2009

yahOOO!!!!holidaYYYYY!!!!

salam...bestnya cuti,,,hehehe..skrg ni aku kt rumah dah..cuti 1mgu...lps cuti aku ada SBE kt sk bukit tumbuh..yang sedihnya aku sorang je..huhuhu..tp xpela..boleh berdikari kn?hehehe...
em sekarang ni musim hujan la plak..aku ingat nak keluar jalan2 tp tak boleh la plak..adoi..tp xpela..jalan2 dlm rumah jela..hehehe..
hari jumaat 2 mgu lepas aku jadi pengurus untuk program Usrah Kubra.memang best la..kami buat usrah versi best sket..kami buat dalam bentuk debat dalam mahkamah.kami bahagi kepada lima kumpulan,1 kumpulan juri,1kumpulan kerajaan,1kumpulan ibubapa,1kumpulan guru dn 1kumpulan lg media.dorang pun debat la...memang seronok la..lepas slot 2,kami buat slot "suapan pertama" plak iaitu setiap orang kene suap partner dorang..lg la seronok..hehehe
lepas program 2,aku dapat la refleksi gan adik2,kwn2..dorang cakap memang best la usrah macam 2..boleh enjoy n pada masa yang sama dapat ilmu..aku pn setuju dengan pandangan dorang..
so sekarang ni aku sedang mencari modul2 yang boleh diguna dalam Usrah Kubra ni..macam aktiviti2 la untuk bagi dorang enjoy...
okla..hujan2 ni rase mengantuk la plak...best tidur ni..hehehe..salam..tata

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...